torsdag 11. juni 2009

Dag 13: Ørnes - Stokkvågen - 95 km

....eller den store ferge og tunneldagen. Fergene er hyggelige avbrekk. Men tunnelene er kalde og mørke. Det er som å kjøre inn i Finnmark og plutselig komme ut på andre siden til en fin sommerdag i Agder. For strålende vær har vi hatt også i dag. Ganske variert sykling, og har vi svinger ? Ja, jeg tror vi sier det ! Kjære Nordland Fylkeskommune, det er penger å spare på å heller skilte at veien er rett de få stedene det er tilfelle. For svinger er jo hovedregelen.














Heisann, heisann
- svingete vei!
Det var sannelig
overraskende!

Nevnte jeg
motorsykkelkara?

Ellers har jeg sett den skinnende hvite svartisen i dag, og krysset polarsirkelen. Slutt på midnattssol mao. Av andre viktige begivenheter kan nevnes; jeg har hatt min første natt uten ullstilongs, og min første dag uten bomull i øra mot kald trekk. Og dessuten hørt en gjøk som så ko ko. Og sånn går no dagan!


På vei inn i solnedgangen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar