fredag 5. juni 2009

Dag 7: Tromsø - Bleik - 150 km

I dag har jeg syklet over Kvaløya, tatt ferge til Senja, valgt ruta nord på Senja til Gryllefjord, og så tatt ferge over til Andenes. Telter på en stor slette ved Bleik, ut mot stor havet mot vest. Naturen er jo så vill og vakker, at det nesten er trist å ikke ha med noen å dele den heftige begeistringen med. Jeg tror ho Randi "sola mi" Hansen må ha vært hjemme i Gryllings på ferie, før jammen har jeg ikke fått endel sol utover dagen! Jeg er en heldig mann! Lyden i dag har vært vindsus, bølger, The Flaming Lips, Miles Davis og etterhvert min anstrengte pust før å rekke ferga. Det er utrolig koselig med hilsner på sms. Send fler, det er jo ikke akkurat støtte til Røde Kors, men det gir meg masse energi, og det bare for 49 øre. Game over for i dag. Eirik





Ja nettopp... men jeg trenger det
ikke skriftlig!


Kvaløya - flott natur og fineste
syklingen til nå!

2 kommentarer:

  1. Nå kommer godværet, Eirik! Randi Hansen, din nye ledestjerne! Forresten, flott fotografering til tross for antatt medtatthet. Musikkutvalget er utsøkt skjønner jeg og gir helt klart ekstra energi når det trengs. Go on the great adventurer!

    SvarSlett
  2. Det er flott å ha naturen som trofast følgesvenn! Synes du klarer utfordringene kjempebra, de er jo en del av hele opplegget. Må være tilfredsstillende å ha kommet gjennom -med stil - kulde og motvindsnordavind i stiv kuling.Få i dag nok næring !

    SvarSlett